Bambook
Bambook bedacht in 2014 het slimme idee van een notitieboek met whiteboardpapier – een duurzaam en herbruikbaar alternatief voor traditionele notitieboekjes. Wij hielpen Bambook om een sterk merk neer te zetten. We bepaalden de kernwaarden, ontwikkelden een passende visuele identiteit, stelden de beeldstrategie op en begeleidden de fotografie. Zo legden we een solide basis voor groei.
Klant
Bambook
Diensten
Kernwaardensessie, Merkstrategie, Visuele identiteit, Conceptontwikkeling, Logo ontwikkeling, Brand guide, Fotografie
In samenwerking met Elephant kernwaardensessie, moodboardsessie, visuele stijl, beeldtaal beeldstrategie.
Website
bambook.org

Van book naar brand

Een eigen visuele identiteit voor een sterk fundament.
Deskundig
Deskundigheid gaat over weten wat je doet en kunnen uitleggen waarom je dat doet. Maar ook over jezelf blijven ontwikkelen, om zo klanten van het juiste advies te kunnen (blijven) voorzien.
Insiprerend
Je klant inspireren en verder op weg helpen. Daar hoort lef bij, verder kijken en meedenken. Samen producten verbeteren, maar ook een stukje van de wereld.
Idealistisch
Papierverspilling tegengaan, dat is het ideaal en het fundament van BamBook. En daarbij mensen een kans geven om zich verder te ontwikkelen. Beter.




Ook een solide merkstrategie?
Wij werken door heel Nederland, met extra focus op branding voor MKB-bedrijven in Rotterdam en omgeving.
