communicatie
nieuwbouw
MERKWAARDEN
HUISSTIJL
MAGAZINE
WEBSITE
naamontwikkeling
Project
Midden in de populaire wijk De Volgerlanden in Hendrik-Ido-Ambacht realiseerde Gebroeders Blokland HENDRIQUE. Een fijne buurt voor jonge gezinnen – een soort dorp met vijftig gezinswoningen in typerende jaren ’30 architectuur. Rebellion Monkey bouwde een merk op de waarden en wensen van de doelgroep
Thuis in vastgoed
Samen bespraken we de belangrijkste waarden en voordelen van dit project. Familiewaarden vooral dus. Maar dan wel in stijl, bleek uit de moodboard-sessie. Wij vertaalden die in een visuele identiteit waarin vrolijkheid, rust en warmte samenkwamen. Door de sprekende kleuren en handgetekende accenten in de foto’s gaven we Hendrique een heel eigen gezicht. En met de warme tone-of-voice kreeg ze ook haar eigen stem.
EEN VERKOOP MAGAZINE DAT STAAT ALS EEN HUIS.
In deze stijl maakten we vervolgens niet alleen een website, maar ook een compleet inspiratie- annex verkoopmagazine en een PowerPoint voor de online informatie-sessie. Plus alle communicatie eromheen. Een project en een merk dat staat als een huis.