WIJ ZIJN
REBELLION MONKEY

Rebellion Monkey zet jouw merk neer als een totaalbeleving met relevante waarden voor jouw klanten en medewerkers. Een merk waarmee je ‘the king of your jungle’ wordt en concurrenten de baas blijft. We brengen daarvoor een berg ervaring mee. Maar vooral een nieuwsgierige en open geest en de wil om het samen met jou te doen.

Wij zijn eigenzinnig en een tikkeltje tegendraads. Niet omdat we zo nodig rebels willen zijn. Wel omdat we vinden dat het beter kan. En omdat dat gewoon moet om jouw merk verder te brengen. Met de kudde meelopen doen we niet. Wij zijn namelijk geen schapen, wij zijn Rebellion Monkey. We hebben een mening en heel veel tevreden klanten in Dordrecht, Rotterdam en (ver) daarbuiten. Durf jij met ons op pad te gaan?

Branding_strategie_RM

Survival Of the Fittest VOOR MERKEN EN MENSEN.

ONZE BELOFTE
AAN JOU.

Wij maken het oerwoud voor jou inzichtelijk, toegankelijk en toepasbaar. Dat is onze kracht. Want een sterk merk, dat kun je pas bouwen als je weet waar je voor staat. Als je weet wat je te bieden hebt. En dat vergt een bepaalde mindset. Dat vraagt om merkdenken. Wij zetten dat centraal in jouw organisatie. Want volgens ons helpt merkdenken niet alleen om te overleven, het is dé manier om koning van de jungle te worden. Merkdenken geeft richting. En richting geeft meerwaarde. Dat doen we grondig, met 200% inzet en op het scherpst van de snede. Maar altijd samen met jou en je organisatie. Beloofd.

DEZE MONKEYS
MAKEN JOUW MERK.

REBELLION MONKEY.
waar komt eigenlijk die naam vandaan?

Leuk dat je het vraagt! Onze naam komt – uiteraard – voort uit  ons waardenpalet. Een van de belangrijkste waarden daarin is eerlijkheid. Dat betekent voor ons niet zomaar uitvoeren wat de opdrachtgever wil, maar kritisch kijken, vragen en nadenken naar manieren om meer te bereiken. Daar is lef voor nodig. Dat kun je rebels noemen, en dat doen we dus ook. 

Om het rebelse iets te verzachten, moest er nog iets ‘zachts’ tegenover. Iets aaibaars, een dier. En als je bedenkt dat wat wij met merken doen vergelijkbaar is met de evolutie van aap naar mens, zeker ook door de belangrijke rol van communicatie daarin, dan is de keuze voor een aap gauw gemaakt. (Monkey 47 is ook nog eens de favoriete gin van Marloes. En ja, die drinkt ze puur.)

MONKEY MERCH

Survival of the fittest geldt niet alleen voor merken, maar ook voor de mensen die ze bouwen. Wie iedere dag wil knallen, moet fit zijn. Zo simpel is het. In de sportkleding van Rebellion Monkey sport niemand voor aap. Check onze kleding en accessoires in Badass Black en Rebellion Red

IMPACT MAKEN

Wij dragen graag ons banaantje bij aan een betere wereld. Bijvoorbeeld door grote en kleine sponsorships, door onze deuren open te zetten voor jong talent en door onze tijd en aandacht te geven aan mensen en projecten in onze directe omgeving. 

Logo_Erkend_Leerbedrijf
Logo_Stichting_Aap
Logo_Kunstkerk
Logo_SMBO