PASSEND EN PAKKEND ONDERWIJS
SBO Laurens-Cupertinoschool is onze ‘basisschool’ – de eerste RVKO-school waarvoor wij aan de slag gingen. ook scholen moeten namelijk aan hun profilering werken, hun kernwaarden bepalen. zo wordt duidelijker voor de buitenwereld wat een school te bieden heeft en aan wie. Maar ze bieden ook vastigheid aan (onderwijzend) personeel en handvatten voor het ontwikkelen van strategie en middelen. Laurens Cupertino scoort hierop een dikke 10.
Klant
SBO Laurens-Cupertino
Diensten
Merkstrategie, Kernwaardensessie, Positionering, Visuele identiteit, Communicatie, Logo ontwikkeling, Identiteit
Website
laurens-cupertinoschool.nl


Speciaal onderwijs
De school geeft daarin het goede voorbeeld, door na een moeilijke periode ijzersterk terug te komen met fantastische resultaten én een nieuwe identiteit. Wij hielpen met een uitgebreide en helende kernwaardensessie waarin de nieuwe directie tot een gezamenlijke visie op het merk kwam.

Nieuwe start vanuit traditie
Je ziet hem terug op de website, in fotografie en in middelen als rollerbanners, een kalender, schoolgids, welkomstmap, Doppers, etuis sleutelhangers, signing en wat al niet meer.
En in groei – de school ging van 90 naar 135 leerlingen en ouders weten school steeds beter te vinden. En andere RVKO-scholen ons.

Met open armen
We willen het verschil maken. Voor ouders en kinderen. We begeven ons een gelijkwaardig
niveau en geven het gevoel dat ze ons kunnen vertrouwen. Door onze open houding ontstaan er
echte ‘vriendschappen’. We staan ook altijd open en klaar voor een knuffel met onze kinderen.

In een open wereld
Wij willen een omgeving creëren waarbij we anders kijken naar onderwijs voor onze kinderen.
Op een uitdagende en leerzame manier willen we onze kinderen laten zien wat ze kunnen en wat
ze kunnen bereiken. Met een lach en lef willen we laten zien dat het anders kan én moet.


Sta open voor ontwikkeling
Wij geloven dat kennis, kunde en inzicht de basis vormen voor alles wat we nodig hebben om
onze organisatie te blijven verbeteren. Zonder inhoudelijke kennis kunnen we niet verder
bouwen aan een betere leeromgeving voor onze kinderen.