Deel de warmte
Of het nou voor de volgende generaties is, om kosten te besparen, voor een beter energielabel of voor comfort: in Hardinxveld-Giessendam wordt volop verduurzaamd. Alleen weten mensen het vaak niet van elkaar. Dat is jammer, want door kennis te delen kun je sneller – en vaak ook voordeliger – verduurzamen. Via onze campagne ‘Duurzaamheid werkt aanstekelijk’ helpen wij inwoners te elkaar inspireren en te helpen om verduurzaming aan te pakken.
Klant
Gemeente Hardinxveld-Giessendam
Diensten
Kernwaardensessie, Wervingscampagne, Visuele identiteit, Communicatie strategie, Conceptontwikkeling, Videografie en fotografie
Website
deeldewarmte.nl

Wel reclame, geen advertenties.
Duurzaamheid is een lastig onderwerp; het kost je altijd geld, het voelt opgelegd en er is nog veel onduidelijk. Daarom zocht de gemeente Hardinxveld-Giessendam een bureau en een campagne om een ‘omdenkeffect’ te creëren.
Wij doken in de cultuur van het dorp en zagen de saamhorigheid. Mensen praten met elkaar en helpen elkaar, binnen de kerk, de sport- of muziekvereniging. Voeg daar nog een flinke scheut eigenwijsheid aan toe, dan heb je een aardig beeld van de Hardinxvelders. En snap je ook waarom een gewone campagne hier niet werkt.


Duurzaamheid werkt aanstekelijk




Wat maakt jouw merk sterk?
Wij werken door heel Nederland, met extra focus op branding voor MKB-bedrijven in Rotterdam en omgeving.
