Jungle news live and direct
Alleen de sterkste merken blijven overeind. Daarom brengen wij jou graag in beweging. Blijf op de hoogte van onze activiteiten.
We leggen samen een goed fundament voor jouw startup merk. We geven jouw merk een vliegende start. Who says monkeys can’t fly?
Onder het motto ‘een goed begin is het halve merk’ bieden wij ons Startup Program aan om jou te ondersteunen in de cruciale startfase van jouw startup merk. Het ontwikkelen van een sterk merk is een complex en intensief traject. Wat veel aandacht verlangt van beide partijen. Wil je van een merk een echte succesfactor maken? Dan heb je een ambitieuze en toekomstgerichte visie van de gehele organisatie op merk en merkdenken nodig.
We leggen samen een goed fundament voor jouw startup merk. Waarmee maakt jouw merk het verschil? Elk merk heeft een uniek verhaal. Met behulp van ons Brand Eco Systeem geven we sturing aan jouw merk door het terug te brengen tot één zin, één gedachte of één woord. We geven jouw merk een vliegende start. Who says monkeys can’t fly?
We begrijpen dat geld in deze fase nog schaars is, maar wij kennen de kracht van ons systeem. De kracht van Rebellion Monkey is de jungle van merken bouwen inzichtelijk, toegankelijk en toepasbaar te maken. Zodat jouw merk door iedereen zowel intern als extern omarmt en gebruikt kan worden. Wij zetten jouw merk neer als een totaalbeleving met een relevante waarde voor jullie klanten en medewerkers. Wij maken jouw merk ‘King of the Jungle’. Daarom bieden we jou de mogelijkheid om gebruik te maken van onze expertise. Wij coachen jou (en jouw team) naar de top en als jouw merk eenmaal ‘King of the jungle’ is, betaal je ons terug. Maar nu komt de aap uit de mouw: jij kunt zelf niet achterover gaan leunen. Wij zetten ons als jouw mentor voor de volle honderd procent in. Diezelfde inzet verwachten we ook terug. We create together, remember?
Een sterk merk begint met een heldere visie op de toekomst, heeft ambitie en groeit uit tot een volwaardig ondernemingsconcept. Daarmee is het merk één van de belangrijkste sturende factoren voor jouw organisatie en transformeert kortetermijnwinst in een lange termijn- perspectief.
Eén van onze eerste voorwaarden in het Startup Program is controleren of jij als startup ook serieus bent om jouw startup commercieel verder te laten groeien. Daarom stellen wij een aantal vragen om te kijken of jouw plannen serieus zijn en in staat bent jouw startup commercieel verder te brengen.
In de workshop week gaan we in een aantal workshops het merk op scherp zetten. We gaan aan de hand van de beschikbare achtergrondinformatie, gedachtes, ideeën, wensen en behoeftes, scherpe en heldere keuzes maken en het Brand Eco System invullen.
Hebben we de eerste 3 ringen van ons Brand Eco System helder. Dan schrijven we een merkvisie die sturing geeft aan het merk richting de toekomst. We zetten een activerend merkverhaal op papier waar iedereen energie van krijgt en graag wil vertellen. Het merkverhaal vormt ook de basis voor de merkkit. In de merkkit maken we visuele keuzes en gaan we opzoek naar onderscheidende visuele elementen.
Communicatiestrategie > hoe gaan we het merk in de markt zetten en hoe zorgen we ervoor dat het merk onder de aandacht komt bij de doelgroep. En welke middelen zijn daarvoor nodig. Wij gaan de laatste twee ringen van Brand Eco System invullen en omzetten naar een communicatiestrategie en customer journey.
Coachen > de tweede fase is een lange termijn pad. Middels de customer journey gaan we op zoek naar de juiste touchpoints. Welke touchpoints en middelen geven het merk de meest optimale ervaring. Dat vraagt veel aandacht en coaching.
Alleen de sterkste merken blijven overeind. Daarom brengen wij jou graag in beweging. Blijf op de hoogte van onze activiteiten.