In 4 stormy weeks we refresh your brand

Met het Refresh Program leggen we samen in vier weken een goed fundament voor de (her)positionering. We geven jouw merk weer een helder en relevant vertrekpunt voor de toekomst.

Waarom een refresh van jouw organisatie of merk? Het kan zijn dat het verhaal achter jouw merk of organisatie niet meer past bij jouw uitstraling bijvoorbeeld. De organisatie is veranderd, er zijn werkgebieden bij gekomen of de markt vraagt om een andere benadering. Het kan soms in de details zitten, bijvoorbeeld ander kleurgebruik maar het kan ook heel groot zijn; compleet met een nieuwe merknaam. Bij het refresh programma gaat het om verandering in een bestaande situatie.

Met het Refresh Program leggen we samen in vier weken een goed fundament voor de herpositionering. Waarmee maakt jouw merk het verschil? Met behulp van ons Brand Eco System geven we sturing aan jouw herpositionering door het terug te brengen tot één zin, één gedachte of één woord. We geven jouw merk weer een helder en relevant vertrekpunt voor de toekomst.

Cookies & Bananas

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we u de beste ervaring op onze website bieden. Als je doorgaat, nemen we aan dat je dit begrijpt.